TILAAMINEN | MAKSAMINEN | TOIMITUS | PALAUTUKSET | MYYMÄLÄT JA YHTEYSTIEDOT
Verkkokaupan palautukset
Voinko palauttaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen?
Tuotteen voi palauttaa jos seuraavat ehdot täyttyvät:
- Olet vastaanottanut tilauksen alle 15 päivää sitten.
- Tuote on ehjä ja myyntikelpoinen.
- Tuotteen alkuperäispakkaus on ehjä ja myyntikelpoinen.
Mitä verkkokaupasta tilaamani tuotteen palautus maksaa?
- Noutopistepaketin palautus on ilmainen. HUOM! Noutamaton tuote ei ole palautus. Noutamattoman tuotteen palautuksesta perimme aina todelliset lähetys- ja palautuskulut. Palautuksesta tulee aina ilmoittaa erikseen.
- Pyörän palauttaminen on ilmaista.
- Kotiinkuljetetusta tarvikkeesta perimme todelliset palautuskulut.
- Mikäli saamme myyntikelvottoman tai noutamattoman tuotteen palautuksena, veloitamme tuotteen lisäksi ylimääräiset toimituskulut.
Miten palautan verkkokaupasta tilaamani tuotteen?
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- Kopio Velo & Oxygen Oy:n tilausvahvistuksesta
- Tilinumerosi
Polkupyörien palautus:
- Ilmoita sähköpostitse webshop@velo-oxygen.fi tai puhelimitse polkupyörän palautuksesta.
- Kerro kuinka paljon pyörää on käytetty ja onko teillä alkuperäiset pakkausmateriaalit tallella.
- Saatte meiltä pakkaus- ja palautusohjeet. On mahdollista että asiakas joutuu maksamaan pyörän kuljetuksen etukäteen. Hinta hyvitetään palautuksen saavuttua.
Muiden tuotteiden palautus:
- Suosittelemme pakkaamaan tuotteet alkuperäispakettiin, jossa on kuljetusyhtiön osoitetietolappu. (näin palautuspisteen myyjä saa lähetystiedot suoraan paketista. Lähetysnumero on tieto joka tarvitaan palautuksen tekemiseksi.)
- Toimita paketti samaan noutopisteeseen(R-kioskit ja K-marketit) josta paketin noudit. Ilmoita myyjälle että kyseessä on asiakaspalautus.
Milloin ja miten rahat palautetaan?
- Palautuksen käsittely ja rahojen palautus tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 vrk palautuksen saapumisesta. (Huomioithan että palautuksen toimitus meille voi kestää useita päiviä.)
- Rahat palautetaan tilille.
Ongelmatilanteet verkkokauppatilausten kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi: sähköpostitse webshop@velo-oxygen.fi tai puhelimitse p. 020 127 0505. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio tavarantoimittajalle.