TILAAMINEN | MAKSAMINEN | TOIMITUS | PALAUTUKSET | MYYMÄLÄT JA YHTEYSTIEDOT

Verkkokaupan palautukset

Voinko palauttaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen?

Tuotteen voi palauttaa jos seuraavat ehdot täyttyvät:

  • Olet vastaanottanut tilauksen alle 30 päivää sitten.
  • Tuote on ehjä ja myyntikelpoinen.
  • Tuotteen alkuperäispakkaus on ehjä ja myyntikelpoinen.

Mitä verkkokaupasta tilaamani tuotteen palautus maksaa?

  • Palautus on ilmainen.
  • Mikäli saamme myyntikelvottoman tuotteen palautuksena, veloitamme tuotteen lisäksi ylimääräiset toimituskulut.
 

 

Miten palautan verkkokaupasta tilaamani tuotteen?

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Kopio Velo & Oxygen Oy:n tilausvahvistuksesta 
  • Tilinumerosi
Jos sinulla ei ole tilausvahvistusta, liitä mukaan seuraavat tiedot: Tilausnumero, nimi, postiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite.

Polkupyörien palautus: 

  • Polkupyörää palauttaessa paketti haetaan suoraan kotiovelta. 
  • Ilmoita sähköpostitse webshop@velo-oxygen.fi tai puhelimitse polkupyörän palautuksesta. 
  • Me tilaamme kuljetusyhtiöltä noudon ja kuljetusyhtiö ottaa sinuun yhteyttä tarkempaa ajankohtaa sovittaessa.

Muiden tuotteiden palautus: 

  • Suosittelemme pakkaamaan tuotteet alkuperäispakettiin, jossa on kuljetusyhtiön osoitetietolappu. (näin palautuspisteen myyjä saa lähetystiedot suoraan paketista. Lähetysnumero on tieto joka tarvitaan palautuksen tekemiseksi.) 
  • Toimita paketti samaan noutopisteeseen(R-kioskit ja K-marketit) josta paketin noudit. Ilmoita myyjälle että kyseessä on asiakaspalautus. 
Jos sinulla ei ole osoitetietolappua, ota yhteyttä webshop@velo-oxygen.fi.

Milloin ja miten rahat palautetaan?

  • Palautuksen käsittely ja rahojen palautus tehdään viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 vrk palautuksen saapumisesta. (Huomioithan että palautuksen toimitus meille voi kestää useita päiviä.)
  • Rahat palautetaan tilille.

Ongelmatilanteet verkkokauppatilausten kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi: sähköpostitse webshop@velo-oxygen.fi tai puhelimitse p. 020 127 0505. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio tavarantoimittajalle.

0
0